Система для управління невеликим бізнесом в CRM
|
|
matildamiller | Дата: Вс, 13.02.2022, 21:01 | Сообщение # 1 |
Pre-Elementary
Группа: Ученик/Студент
Сообщений: 28
Репутация: 0
Статус: Offline
| У мене з чоловіком невеликий сімейний бізнес, з виробництва меблів. Ми хочемо більш зручніше зробити контроль продажів, щоб простіше було вести базу клієнтів, відповідати їм швидше.
Сообщение отредактировал matildamiller - Вс, 13.02.2022, 21:02 |
|
|
|
fojid30406_fojid30406 | Дата: Вс, 13.02.2022, 21:05 | Сообщение # 2 |
Pre-Elementary
Группа: Ученик/Студент
Сообщений: 13
Репутация: 0
Статус: Offline
| Простіше використовувати будь-яку так би мовити CRM систему яка буде з Вашого сайту збирати статистику, ви налаштуєте продаж на своєму сайті, контроль співробітника, клієнта, заповнення картки клієнта.
|
|
|
|
matildamiller | Дата: Вс, 13.02.2022, 21:07 | Сообщение # 3 |
Pre-Elementary
Группа: Ученик/Студент
Сообщений: 28
Репутация: 0
Статус: Offline
| Співробітники у нас в основному тільки на виготовленні меблів працюють. Але не на сайті, сайт веде дружина. Але документів дуже багато доводиться заповнювати і мені. А так же відправку формувати, буває таке що і у клієнтів заново запитуємо адресу доставки.
|
|
|
|
lojka_morkovki | Дата: Вс, 13.02.2022, 21:08 | Сообщение # 4 |
Pre-Elementary
Группа: Ученик/Студент
Сообщений: 17
Репутация: 0
Статус: Offline
| Нормальні системи якраз все це беруть на себе. Допомагають вам оптимізувати продажі, відразу ведуть картку клієнта і коли він вказує місце доставки, то все відразу запам'ятовуються. Коли вам повідомлення приходять в соц мережу на аккаунт вашої фірми, тоді вам прийде оповіщення і в CRM системі Ви зможете відповісти на повідомлення клієнта. Відмінна CRM-система для малого бізнесу https://www.bitrix24.ua/articles/crm_small_business.php у бітріксі можете знайти.
|
|
|
|